Vanliga frågor


Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort,  med Swish och Klarna.

Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 3 - 7 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.

Upphämtning i butiken, i Köping 0 kr.
Upphämtning sker i eller utanför butiken efter att Du har mottagit ett mail om att Din order är klar för att hämtas. Och enligt den överenskommelse vi har.


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Innan Du trycker på köpknappen, kolla så allt stämmer. Kommer Du på att Du vill lägga till alt ta bort någonting, efter att Du tryckt på ”skicka” knappen.. Kontakta oss snarast!.


Var är min beställning?

Vi skickar alltid Din order med spårbart via PostNord .
Du ska alltid lämna Ditt mobilnummer alt Mail  så får Du uppdateringar alt kan söka efter Din leverans.


Kan jag beställa utanför Sverige?

I dagsläget tar vi endast emot beställningar inom Sverige.


Byte och Ångerrätt gäller EJ vid:

  • Produkter som på grund av hälso- eller hygienskäl har förseglats (plomberats) och där förseglingen (plomberingen) har brutits av Dig.
  • När Du har beställt eller bokat en produkt framtaget enligt Dina önskemål och visioner.
  • Köp/tjänster som har fullgjorts, där Du uttryckligen har samtyckt till att tjänsten/produkten påbörjas utan ångerrätt.
  • Varor som snabbt kan försämras, exempelvis livsmedel.
  • Kristaller eftersom dessa är personligt utvalda av dig.
  • Kläder som lappar tagits av på och som använts.
  • Produkter köpta och valda av Dig vid/under en livesändning.

För mer om den lagstiftade ångerrätten, se här